کتاب شعر صدای حق
نوشته شده توسط : زپو

 کتاب شعر صدای حق


کتاب صدای حق شامل ۴۸ قطعه شعر عاشقانه، دلتنگی، غمگین و … می باشد که در قالب شعر نو سروده شده است.
من از طوفان می ترسم
من از بی رحمی این باد، می ترسم
من از فریاد این آسمان می ترسم
چرا باید بترسم من ؟
    منم آن فاخته
        آزاد آزادم
ولی از فریادهای رعد می ترسم
من از بغضی که سنگین است
و آخر بار می گرید… می ترسم
بعضی که می گرید ندارد آخری ای دوست ! 

خرید و دانلود  کتاب شعر صدای حق






:: برچسب‌ها: دانلود , کتاب , پی دی اف , شعر ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: